2007-04-19

A Madár / The Bird

In Memoriam Baász Imre





Biró Roland: Hess Madár / Shoo bird



Biró Roland: Hess Madár / Shoo bird



Fazakas Gyula (laan) : Az élet szépségei - Dobozidő / Beauties of life - Boxtime



Fazakas Gyula (laan) : Az élet szépségei - Dobozidő / Beauties of life - Boxtime



Fehér Vera (zenyit) : A madár / The bird



Fodor Tímea (timka) : Ki a szabadba / Going outdoors



Jókúti András (Saturninus) : Good Feather Once Per Beak - Részmadár / Partial bird



Klenyánszki Csilla (ruszalka) : 1



Klenyánszki Csilla (ruszalka) : Malzwin baglya / Malzwin's owl



nünü: Lábnyom / Footprint



Lévai Katalin (Katjusa) : Örökzöld / Evergreen



Mácsai Ferenc: Vasárnap délelőtt / Sunday morning



Mácsai Ferenc: Vadászat előtt / Before hunting



Mácsai Ferenc: Vadászat előtt / Before hunting



Müller Henrik (Henrik) : Kismadár / Little bird



Müller Henrik (Henrik) : Madáretető / Birdhouse



Müller Henrik (Henrik) : Madáretető / Birdhouse



Nyíri Judit: Mélyvíz / Deep water



Pál Gábor (Dsamurai) : ***



Pál Gábor (Dsamurai) : ***



Pál Gábor (Dsamurai) : ***



Páll Tamás: Ott / There



Páll Tamás: Napfényíz / Sunlight taste



Páll Tamás: Szabadítsd fel magad / Free your mind



Porkoláb Zsófi (psophie) : Galambok / Pigeons



Porkoláb Zsófi (psophie) : Kacsa / Duck



Porkoláb Zsófi (psophie) : Tyúkok / Hens




Sándor Zsolt (yoyo): Ikarosz a tervezőasztalon / Icarus on the planning table



Talpa Zoltán (zé) : Hősöm tere / My heroes and their territories



20 comments:

Biró Roland said...

én vagyok az első bejegyzést író
bibíííííí :))))))))

szerintem nagyon jók, de télleg
és köszönöm a Nép nevében a lehetőséget !!!

Weinmaster said...

Nagy ötlet !!
Sokat gyönyörködtem, ..

vera fehér said...

:) hű, annyit izgultam hogy kik mit fognak küldeni, éshát le vagyok nyűgözve :)
gratulálok!

Katjusa said...

én is granulálok! van itt minden, mi szem-szájnak ingere;)...
Az ötletgazdának meg vivát...:D!!

Henrik said...

Ez nagyon összejött :-) Milyen széles a paletta...

Porkoláb Zsófi said...

Sziasztok! Én is gratulálok, és én is nagyon izgultam, hogy milyen lesz... nagyon jó, érdekes látni. egészségetekre+

........... said...

szuper lett, mindenkinek grat :)

Durcka said...

Jólesően elnézelődtem itt, klassz csapat vagytok! :)

sándor zsolt said...

Íme a Naaagy Madárszabadság

saturninus said...

shoo, boxtime, malzwyn baglya és ikarosz nagyon szépen körüljárják a témát!

én is köszönöm a lehetőséget.
[a nevem viszont hosszú ú-val írandó... és itt nem a satúrninús-ra gondolok] :)

laan said...

(elnézést....javítva)

csillaklenyanszki said...

en is gratulalok.
jo lehet ezen az oldalon madarnak lenni... :)

Demeter said...

Tenyleg nagyon jok lettek!
Gratulalok!!!

juditny said...

nagyszerűek lettek! gratulálok mindenkinek!
köszi a lehetőséget, laan!

Anonymous said...

Halli hallo people! Nagyon jo dolgok làthatok itt.
Jo fényt és sok sikert kivànok.

Anonymous said...

wonderful! I don't know how to express how moved I am looking at all of these photographs. Thanks for putting them together

notosz said...

a birdhouse az nem madátertető hanem madár odú ...

laan said...

lehet, hogy így van, de az angol cím egy fotónál talán nem minden esetben kell egyezzen a magyarral
köszi a megjegyzést

notosz said...

igen lehet, de a képeken nem madár etetők vannak hanem madár odúk.

laan said...

szerintem hagyjuk meg Henriknek a címadás szabadságát...ha ilyen szorosan vennénk, akkor az én képeimen sem dobozidő van, hanem idődoboz :)